burr burr

blöö, vad jag har tråkigt. fryser gör jag också men jag orkar inte gå och ta på mej en tröja, så jag får ju skylla mej själv. och jag är inte det minsta hungrig, fast jag inte har käkat något på hela dagen. knepigt.. ont i en tand har jag också, eller jag det typ isar i den. bara fel med mej idag märker jag. urs urs urs, men man måste ju ha sånna dagar ibland också. det kan ju inte bara vara bra hela tiden, fast att man kankse tycker det. men så är det inte, det märker jag det. höhö! neej, nu snart ska jag nog slå på en film, trubbel i sagolandet eller wild child. vet inte riktigt vilken utav dom än, men jag kan ju försöka trycka i mej något att äta medans jag funderar. men först måste jag hämta en tröja för jag fryser snart ihjäl, och det vore ju inte så roligt.
burr burr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0