en vecka

en vecka kvar sen är det julafton, lite mysigt är det ändå. bara en dag kvar i skolan också, orkar inte gå på fredag det är ändå en sån ovärd dag, bara avslutning liksom. orkar inte åka in till karlstad vara där i en halvtimma sen åka hem igen, då är det bättre att stanna hemma och göra något vettigt istället, som typ sova.
idag var det en väldigt kort dag i skolan, hade matte prov direkt på morgonen, hur det gick ska vi nog inte tala om. sen svenska, då skulle vi göra någon utvärdering av kursen, sen jobba med det vi har kvar. men eftersom jag har lagt ner det där med svenska b så slapp jag gå på svenskan efter lunch. så jag och sofia bestämde oss för att sluta då. så vi tog en promenad till bussstation och väntade på att hanne skulle komma, när hon kom så gick sofia hem och jag och hanne gick på stan. måste hitta en klänning till nyår ju! men än så har jag inte hittat någon. typiskt mej, att vara ute i sista sekunden.
nu är jag trött och tänker gå upp och lägga mej framför tvn. PUSS!

Kommentarer
Postat av: kristin

"då är det bättre att stanna hemma och göra något vettigt istället, som typ sova."

haha, va goo :) <3

2008-12-18 @ 18:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0