god jävla jul

då var det dags iår igen, julafton. efterlängtad av många men inte speciellt mycket av mej. visst det kan vara mysigt, men här i vårat hus betyder det stress stress stress. alla springer runt och ska bara göra det ena och det andra, gärna allting samtidigt också. sen kommer det massa folk hit, då blir det mat. det väntar jag på! inte för att jag är så förtjust i julmat, men för jag är hungrig som bara den. just nu önskar jag helst att det var juldagen, så allt här är över. så jag och erica kan åka till pappa och bara ta det lugnt och ha det mysigt. men först måste vi få denna dag överstökad. och nu är det nog bäst att jag hjälper till med något, hörde något om att mamma ville att jag skulle duka. så jag får väll ställa upp.
men som man säger: god jul!

Kommentarer
Postat av: Marina

God jävla skit jul ! ;D <3

2008-12-25 @ 20:29:00
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0