Ladies night

igår så hade vi tjejkväll hemma hos mej, riktigt mysigt var det. Lagade tacos, mumms! , drack lite gott, spelade twister, sjöng singstar, som jag är bäst på! höhö. pratade massa minnen och hade det bara allmänt trevligt. och jag säger bara som så att det måste vi göra om. för en trevlig kväll, det var det verkligen! tack för det (:

    

idag är det tråkig söndag, marina åkte till sunne tidigt och då gick jag upp. bella kom en sväng och sa typ hej, hejdå. stannar nog i storfors inatt, orkar inte åka till karlskoga idag. men jag vet inte riktigt än, det märks. nu ska jag käka mat sen kolla på heroes. wiie! sen måste jag bränna ut några filmer på dvd, och det tar ju typ hundra år. blöö! men men, så kan det vara.

Kommentarer
Postat av: maaadeleiiine

riktigt bra kväll! <3

2008-12-16 @ 14:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0