money money money.

yes! julafton avklarad. jag fick det jag mest önskade mej, pengar. blev inte så sent igår heller som tur var, dom flesta hade dragit innan klockan slagit 23. skönt!
idag bar det av till pappsen, FICK SINGSTAR! i love it. abba, disney och rock ballads. konon! så nu blir det synd om grannarna fram över. haha! fick även pengar. så imorgon kommer mamma och hämtar mej här kl 9 på morgonen. sen bär det av till örebro för att shoppa. mumms! hoppas jag hittar en jävla klänning! morr. annars blir jag sur på mej själv. nejdå, men jag måste hitta en, så är det bara.
nu ska jag tjata huvet av hanne så att hon vill ut och gå med mej.   tjotjo!
jacob kramar tomten.

Kommentarer
Postat av: Hanne

du lyckades ;)

2008-12-26 @ 12:51:04
URL: http://theycallmehanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0