om och om igen

jahopp, färgen har gått ur håret igen. inte allt då men mycket, det ser verkligen urtvättat ut. fult! men men, får väll fortsätta att färga det om och om igen tillslut lär det ju sitta. förhoppningsvis! imorgon ska jag igentligen ha nationella prov i svenska b, muntligt, ska hålla tal i 5min. men förlåt kristin, jag hinner verkligen inte färdigt! har inte äns börjat än, så det blir svårt. imorgon tror jag nog att det bär av till storfors efter skolan också, känner mej så elak mot pappa när jag bara är hos mamma hela tiden. fast han jobbar ju ändå eftermiddag, så hinner knappt träffa han ändå, men men. bättre än inte alls ju.
och jag hatar våran trådlösa mus till datorn, bara tar slut sådär när man håller på och grejar. nu fick jag springa upp och hämta nya batterier och det var jobbigt vill jag lova. 

färgen var fin första dagen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: kristin

mjoo :( men du får väll göra det nån annan gång. när vi prata med magnus låt dä ju inte helt hopplöst iaf ^^

2008-12-02 @ 12:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0