studieresa till hollywood

det verkar som att vi kan åka till hollywood till våren. NOT! men det vore kul. 
så stog det i nyhetsbrevet från min mentor. va besviken jag blev när det stog, not. det hade ju vart coolt. men man kan ju inte förvänta sej för mycket av den här skitskolan. haha!
Nu har det nyss vart luciatåg i matsalen, tog typ tio minuter sen fick vi pepparkakor. mumms! nu ska jag snart ha mediaproduktion och sofia är inte här, så jag och kristin får klara oss själva. ska väll bara klippa lite i våran film dock, men ändå. 
nu kommer thomas så nu ska vi börja. but remeber keep it cheap. 

Kommentarer
Postat av: Marina

höhöhö. ägd! :D

2008-12-13 @ 00:22:00
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0