svenska b

sitter i skolan nu, kom lite försent i morse. har svenska, som jag förövrigt får ig i till jul. dåligt av mej, jag vet! men får ju fan ingen tid på sej att göra klart alla grejer. direkt vi får en uppgift ska vi ju börja med en ny. blöö! och hannibanni har typ dött eller något? , har ringt henne hela dagen, men inget svar någon gång. börjar fan bli orolig här.. men jag får väll fortsätta ringa henne. sists jag höll på såhär hade hennes telefon legat i köket hela dagen med ljudlös på. kanske är så idag också om vi har tur.
imorgon ska jag, kristin och sofia ha värsta myspys hemma hos krisitn. vi ska baka massa gott, kolla på film och självklart äta det vi har bakat. det ska bli roligt hoppas jag.
pank denna månad är jag också, men det är ju snart jul så får väll hoppas att jag får pengar då. det är ju trors allt det ända jag har önskat mej i julklapp så.
men nu måste jag fan sätta igång med frågorna vi ska göra om "kejsaren av portugallien" . blöö!

puss och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: kristin

å du ska sova hos meeeeeeeeeeej :)

2008-12-08 @ 15:38:12
Postat av: rebecca

Hejsan :)

vill du ha hjälp med bloggdesign ? :)

adda min msn isf, [email protected] så gör jag något som du vill ha om du nu vill :)



kram räkaan

2008-12-09 @ 14:13:02
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/
Postat av: Hanne

jag är inte död :) bara lite halvt borta ganska ofta ;) <3

2008-12-09 @ 18:01:25
URL: http://theycallmehanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0