trött, uttråkad och trött..

gaaah! jag är så fruktansvärt trött. ändå har jag typ bara sovit idag. jag sov på bussen, en liten stund i alla fall, fick ju sällskap av hanne till kristinehamn, och sen sov jag när jag solade, sen en liten stund på soffan innan mamma åkte till jobbet. och nu sitter jag här och är as trött och vill igentligen bara sova. men icke sa nicke, kommer inte kunna somna om jag går och lägger mej nu ändå, som vanligt. så jag fördriver min tid vid datorn, det suger ganska mycket må jag säga. ljudet hackar och irriterande ,okänd, person skriver på msn. men orkar inte göra något åt saken, utan funderar på om jag ska gå upp och lägga mej frömför tvn och dricka julmust och äta choklad istället, lät ganska frästande det. så jag tror jag tar och gör så faktiskt.

ska bara tala om att jag, kristin och sofia var inne på mitticity tidigare idag och skulle interjuva folk. en ända fråga skulle dom svara på. men fan vi fråga typ 3gånger så många fler än som vill ställa upp. dålig stil, det var ju bara ett skol arbete. hö! men men, det fick bli väl ändå..

Kommentarer
Postat av: kristin

dåligt gjort av fölkaa ! :( "nej du vet ja har så ont i bene" haha vadå dåligaste bortförklaringen nånsin ;D

2008-12-15 @ 22:41:15
Postat av: Marina

Dt där har vi också gjort, hitta dyng mkt roligt folk där inne vi (; Vi kanske såg mycket trevligare ut! ;D hahaha..

2008-12-16 @ 14:29:30
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0