gott nytt år, som man brukar säga.

ja igår ringde david till mej och frågade om jag ville leka, och javisst tänkte jag. hoppade in i duschen fort som fan, snabb var jag också vill jag lova, för vi skulle åka till kristineham. när vi kom dit fixade vi lite grejer, sen åkte vi och hälsade på några kompisar till honom, och där satt vi väll i några timmar. jag var typ helt inne i tvn, mannen som talar med hundar. sen blev den donken, mumms! sen tillbaka till storfors, david skjutsade mej till madeleine för där var det film som gällde. kommer inte ihåg vad den hette, men läskig var den och mina nerver klarar inte sånt där. men men, den var ganska bra i alla fall. efter det så gick jag hem och sov skönt. för imorse minsann kom jag äntligen iväg till karlstad, och jag vill säga tack till kristin som följde med mej, hittade en jävla klänning äntligen, och den får duga. köpta även hårfärg, för imorgon ska sofia färga mitt hår så det är rött när det blir party liksom.
sen när jag satt på bussen påväg hem från karlstad så ringer david och säger att jag ska stanna i kristinehamn för att han skulle dit med bella, maria och alex. så jag stannade där och följde med dom och fika, sen åkte vid till något ställe för david skulle köpa en kaninbur, jag vet inte varför, han har ingen kanin, sen till maxi. sen skjutsade vi hem alex och maria och sen fortsatte vi till storfors. och nu är jag hemma och sitter här och nördar lite. väntar på att sofia ska ringa. sen måste jag packa inför imorgon, för då blir det som sagt party. ska till sofia och karlstad. det blir kul, förhoppningsvis.
gott nytt år! om jag inte hinner skriva imorgon, vilket är ganska troligt. PUSS!


Kommentarer
Postat av: kristin

ja varsegoo :) men dä va bara roligt <3

2009-01-01 @ 15:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0