en helt ny värld

ja som sagt, jag var i örebro igår, tänkte att jag skulle hitta en klänning till nyår. men icke sa nicke! fanns ju inte en ända jag kunde tänka mej fan. lite kräsen är jag väll kankse men ändå. men jag hittade i alla fann en tjocktröja, en tshirt och ett par trosor på wesc. där var det 50% i hela affären. och jävlar vad folk det var, jag fick stå i kö i 1 timma, kön slutade på samma ställe som den började och fortsatte runt i hela affären. men det var det värt, jag är mycket nöjd. hade först hittat en peak tröja jag tänkte köpa för 900 kr, men tänkte att jag kollar på wesc först. och där hittade jag 3 plagg för ca 600 kr. så jag fyndade i alla fall. 
men jag får väll ta en tur till karlstad på måndag. får hoppas på att någon vill följa med mej.. nu har jag nyss kommit hem till pappa, och ska snart sjunga singstar. aladdin - en helt ny värld, står först i kön i alla fall. sen ska jag försöka ta mej utanför dörrn, för lite frisk luft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0