sometimes i run

sega dagar har det varit nu ända sedan lovet började. men det gillar vi, sova länge sen bara ligga framför tvn. fast jag får ju dock aldrig välja kanal, utan det ska jacob göra så jag får titta på nikelodeon i stort sett hela dagarna. kanon kul! not.. idag så har jag och erica varit nere på stan och köpt julklappar. jag hade inte tänkt att köpa några men så fick det inte bli. blev nog bra, hoppas dom blir nöjda. haha.
angående mitt förra inlägg så skulle jag bara prova på att mobilblogga, och det funka ju. kostar dock skjortan om man inte har gratis mms. men det har ju jag ända fram till julafton så jag kan ju passa på. min telefon räkning blir ovanligt liten denna månad också. gött!
jag har även börjat fått lite färg nu, ska sola imorgon igen, sen några gånger till innan nyår. gratis är gott. på tal om det så längtar jag attans mycket till nyår. men först måste jag hitta en klänning! det får bli på fredag. men nu så ska jag se om erica är färdig med sitt hårfärgande, och om hon är det så ska jag fråga om hon vill ut och gå en svänga.
annars får jag vänta tills hon blir färdig. keep it cheap!

I love u!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0