It's all good till it goes bad

trött är jag, som vanligt! har sovit som en gris sen jag kom hem från skolan. gött! men det betyder även att jag inte kommer kunna sova än på ett tag. fast att jag är as trött. samma visa varje dag. blir så trött på det. man borde uppfinna ett piller som gör att man är pigg på dagen och sen blir man trött när man ska sova. skulle varit perfekt.  men jag är ju ingen vetenskapsman direkt. så någon annan kan väll ta tag i det och uppfinna ett sådant piller till mej tack. inte alls för långt kvar till jullov heller, det ska bli helt underbart. sova ut! mumms! tiden bara rinner iväg nu förtiden, snart är det vi som står det med studentmössor, 1,5 år kvar. det kommer gå fort, fasten att det inte känns som det just nu. matte b prov imorgon har jag också, kommer skita sej totalt. kursen slutar ju nu till jul, så där har jag ett säkert ig i alla fall. ska göra så gott jag kan på provet imorgon, men allt går ju in i ena örat och ut genom det andra på en gång.
urs vad jag hatar det där med matte. blä blä blä
men snart så börjar scrubs, det ska jag se. sen dejta kudden tror jag.
nattinatti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0