somewhere

trött trött trött, det är vad jag är. var hemma hos kristin igår och hade julbak med hon och sofia, det var myspys. bakade lussekatter som blev väldigt smuliga, tror vi hade för mycket mjöl, se bakade vi 5 minuters kola och någon annan choklad grej, sen åt vi även foundé (stavas?) det var riktigt gott, och jävlar vad mätt jag var. kollade på tingeling, riktigt söt film, borde ses. vid halv 11 åkte sofia hem till sej och jag och kristin slog på the eye, och jäklar vad läskig, mina nerver klarar inte sånt dära. fy fy fy!  jaja, jag och kristin somnade vid 2-3 någongång, och imorse gjorde jag mej iordning snabbare än någonsin. tufft. skol dagen var kort idag, träffade marina på stan och har varit där i stort sett hela dagen, åkte hem kvart över 5 och var hemma 20 i 7. nu ska jag kolla på ett heroes avsnitt sen sova gott.
tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Hanne

nu har jag också sett tingeling :D jätte söt film ju :)

2008-12-13 @ 02:25:35
URL: http://theycallmehanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0