det är tanken som räknas

godmorgon säger jag till mej själv som vaknade nyss. somnade närstan direkt jag kom hem från skolan, sen vaknade jag av att mamma sa "jag åker nu då."  då fick hon en kram, sen åkte hon och jag gick till datorn. och nu sitter jag här och skriver, fast att jag inte har något att skriva. kan ju tala om att i morgon åker jag till sunne och marina, vet inte vad vi kommer hitta på men det märks. och på fredag ska kristin och sofia följa med mej till storfors, dom ska få färga mitt hår, och så ska vi käka pizza, folkan! mer vet jag inte men det blir mysigt. och nu är jag så trött så jag tror att jag går och lägger mej, men först måste jag packa. sen kommer jag fastna framför tvn för det är scrubs nu. men vafan det är tanken som räknas, jag tänkte ju gå och lägga mej. haha! 

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0