farsdag

so what? men tack för tårtan.
ovärd dag enligt mej, men grattis till pappa ändå.
Igår väckta mamma mej tidigt och frågade om jag skulle med till örebro, och ja varför inte? tänkte jag och klev upp ur min varma säng. jag gör ju ändå ingenting om helgerna nu förtiden, allt har blivit så tråkigt. då är det fan roligare att ligga hemma framför tvn, eller ja åtminstonde skönare. men nästa lördag blir det väll fullt ös, stefan har då 40års kalas här, mycket folk, blir nog jobbigt men man får försöka hålla humöret uppe, han fyller ju bara 40 engång. och i morgon bär det av till skolan, tänker även stanna i karlstad någon/några dag/ar i veckan, jobbigt att vara hemma när mamma jobbar eftermiddag. Inatt hade jag förövrigt en väldigt konstig dröm, jag och några av mina kompisar var i ett rum fullt med vatten och det fanns två loftsängar i varsin ände av rummet och alla hoppade mellan dom och ville inte bli blöta, förutom jag och marina vi simmade runt där med våra mobiler som även var vatten-tåliga. Sen sov vi alla utanför universitetet i karlstad. jaja, lite knepig var den i alla fall. men nu ska jag dra mej upp till tvn, andra avnenyn har redan börjat! och kl 21 ikväll ska ja och mamma se på "hemma bäst" , amerikansk romantisk komedi från 2006. säkert as dålig, men det märks.

i guess im better off on my own.

Kommentarer
Postat av: Marina

Hahahaha, självklart att vi ska vara udda ! xD

& mobilerna gör dt hela ännu bättre ;D hahaha.

2008-11-09 @ 21:13:31
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/
Postat av: Hanne

låter som en av dina drömmar iaf :) Kollade också på Hemma bäst, den var bra ju :D

2008-11-10 @ 15:58:53
URL: http://theycallmehanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0