good things keep on coming

jag och pappa åkte ju till karlstad igår, för han och erica skulle fixa någonting på banken. sen så skulle erica köra och vi åkte till mc donalds på våxnäs, sen käka vi och efter det åkte vi och handla. efter det skulle vi åkta till hem till erica på orrholmen, och när vi nästan var framme vid garaget så går avgassystemet sönder, och vi måste stanna. gick hem till erica och drack as äckligt kaffe, sen skulle pappa gå och fixa bilen så att han kunde åka till ok och skjutsa mej hem till kristin, men det gick ju inte så jävla bra, så jag fick ta bussen. var hos kristin vid kl 21 ungefär. och jag har jätte dåligt samvete för att det ända jag gjorde var att tjata om pengar. men men.
jag kallar det i alla fall, min lyckodag!

väl hos kristin så tittade vi på tv, marina kom och sen var det andra avenyn! kristin och marina gick till statoil och köpte godis och cola. sen hade vi det allmänt trevligt. somna vid 5 eller något.

och idag ska jag till frisören kl 16.00. och jag är nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0