lucky day

började med att jag skulle ta halv 10 bussen i morse, men vaknar klockan 9, nästa buss gick 11.30, skulle ta den. men när jag väl är påväg så möts jag av att dom har stängt av vägen, då tänkte jag att jag skyndar mej till den andra busshållsplatsen, men då var det avstängt där med! och nu går inte nästa buss föräns 14.33. och så får jag inte tag i pappa heller. DÅLIGT DÅLIGT DÅLIGT! så vad fan gör jag nu? ..
gaah!

grattis till marina som har namnsdag idag! (:


Vindarna vänder.

åker till karlstad senare, ska sova hos kristin inatt, marina kommer också. det blir mysigt hoppas jag, dom får mej alltid på bättre humör så. mamma ska även ringa och beställ klipp och färgnings tid hos frisören åt mej idag, förhoppningsvis har dom tid imorgon, annars på tisdag. äntligen! fast lite läskigt är det ändå, kommer inte känna igen mej själv efter.
men nog om det, nu ska jag packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0