make it happen

sitter hemma hos marina, hon är just nu inne i duschen. ska inte sova något inatt eftersom att jag ändå ska upp vid 5, och marina är vaken och håller mej sällskap. sött! vi kollade nyss på en fim, make it happen, skit bra film. absolut sevärd. den handlar om Lauryn en tjej från Indiana som flyttar till Chicago med drömmen om att komma in på Chicagos musik- och dansskola. men efter avslag och och en massa otur får hon jobb på en klubb. klubben visar sig vara en plats där hon hittar sig själv och genom sitt jobb lär hon sig att förstå att även om planerna kan ändras, gör drömmarna aldrig det.
nu ska jag leta reda på en annan film vi kan titta på. 
sen blir det duschen för min del.
Sovgott, för det ska fan inte jag! höhö.

Kommentarer
Postat av: Marina

& en snygging till pojkvän fick hon ju också den jäveln ;P höhö.

2008-11-28 @ 03:23:00
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0