sovande på bussen

pinsamt. när jag åkte bussen från karlstad förut så satt jag och smsade med bella och kristin, så var jag så himla trött så jag blundade lite. och somnade självklart som varje gång jag åker buss. i alla fall så somnade jag med telefon i handen och vaknade när vi precis kommit i in i kristinehamn av att jag tappar telefonen, ner på golvet och jag kunde inte se den. sjävklart var bussen smock full och tanten bredvid mej sa "jag hörde att du tappade något, men det har nog åkt under nu", så jag tände lampan och då såg hon min telefon och jag kunde lätt plocka upp den.
Så tack till de snälla tanten.
jag tyckte det var pinsamt i alla fall, alla på bussen lär ju ha hört när jag tappade den i golvet.

I vilket fall så har jag bestämt mej för att jag vill börja dansa, street, har precis skrivit ut en kursanmälan från internet, som jag måste fylla i och skicka in. men jag hoppas på att syster erica och sofia vill börja med mej, så jag väntar på dom. höhö. men dom kan ju få kopiera min, bara eftersom jag är så himla snäll..

men nu ska jag och pappa äta daimglass/tårta. mummsfillibabba!

Kommentarer
Postat av: kristin

haha, du är fan pinsam ;D muuuums va gött mä dajstårta !

2008-11-19 @ 20:46:54
Postat av: Marina

VILL OCKSÅ !!!! daah .

2008-11-19 @ 23:18:51
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0