handen på hjärtat

bedtime bedtime. orkar inte sova, eller rättare sagt, orkar inte göra mej iordning för natten. känner på mej att jag inte kommer kunna sova ändå. jag är rastlös, men orkar inte göra något annat än att sitta här. GAAAH! vad jag är trött igentligen. jag är alltid trött, spelar ingen roll vilken tid på dygnet. men jag kan ändå inte sova. vilka meningslösa ord ni får ta del av nu. men jag är trött, inte övertrött utan bara trött. det är inge roligt, det är tråkigt, det är jobbigt. men va fan ska jag göra åt saken? "rör på dej" hade mina föräldrar svarat. men hur mycket tid har jag? , jag går upp 5 nästan varje morgon, och är hemma halv 7 på kvällen. KUL! not.
men skitsamma. nu slår jag huvet i tangentbordet och går och lägger mej..


jag har dansat med en ängel.


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag känner igen dtdär du !

2008-11-20 @ 16:15:58
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0