slut på batteri..

gårdagens kalas var ju inte det roligaste jag varit med om, men men, man får väll offra sej för släkten ibland. jaa, imorgon börjar skolan igen, nytt schema nu, ingen sovmorgon på måndagar längre, och slutar sent varje dag. jobbigt. Fast ja upptäckte förut att just vecka 47 har jag sovmorgon till efter lunch på torsdag. ? konstigt konstigt, men jag klagar inte i alla fall. på onsdag åker jag nog hem till pappa, så jag får göra om den här sidan lite. höhö. den ser ju ganska förjävlig ut. måste lära mej hur man gör lite mer också. och den här datorn är så jobbig! så får vänta tills jag kommer till pappsen. jag har även bestämt mej för att jag ska färga mitt hår rött. så, så fort jag får råd så ska jag göra det, tror mamma betalara klippning i alla fall, så ska försöka få pappa att sponsra lite med färgningen. så att det inte bli så dyrt för mej liksom. höhö.
Men nu måste jag upp och sätta min telefon på laddning för den dog nu och sen är det andra avenyn. mumms!

=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0