hoppas hoppas

igår var sofia med mej till storfors det var mysigt, trevligt att hon ville följa med. kristin skulle ha följt med igentligen också, men hon kunde inte. men det får vi ta en annangång. jag och sofia käkade pizza på folkan, mumms! sen gick vi och mötte hanne, segot, sen bar det av till bollhallen, där var det innebandy match. fast typ slut när vi kom. och efter det gick vi runt storfors och sedan hem till mej och käkade godis. mumms! tidigt i morse följde jag sofia till bussen och hon åkte hem. Och idag är det lördag men vet inte vad jag ska göra. blir säkert som vanligt att jag sitter hemma vid datorn, fast det känner jag inte för idag. får hoppas att hanne och carro hör av sej sen när dom ska ut. hoppas hoppas! just det, färgade om håret igår också, blev rödare i alla fall, och förhoppningsvis är det kvar idag. har inte blåst håret än så jag vet inte. men det hoppas vi på!

takida - handlake village


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0