a broken nail

jag fryser. igentligen borde jag gå och lägga mej, ska ju upp 5 i morgon, men jag känner inte för att sova än. har spring i bena, men ingen ork till att göra något. jaja, i morgon ska jag, kristin och sofia iväg och filma och intervjua kl 10, till våran dokumentär film vi ska göra om pengar, kommer inte ihåg vad det hette dit vi skulle, men det kommer ju ta i stort sett hela förmiddagen, så lite härligt är det ju att slippa några lektioner där. idag annars så har jag brutit min långa nagel, snyft. alla lider med mej nu. tack tack tack! jag bugar och niger. känn ironin. fast jag tycker faktiskt att det är hemskt att bryta en nagel, man har vant sej vid att ha en lång nagel där. fast jag kan ju erkänna att det ser bättre ut nu, när den är lika lång som dom andra. men ändå så känns det konstigt, ovant liksom. men men, jag vänjer mej väll snart vid det och jag hoppas att dom växer snabbt, så dom blir långa och fina. sen går dom av igen, och igen, och igen. men så är det.
nu säger jag godnatt till datorn och går upp och lägger mej framför tvn i stället.
 
jag har även en mycket mycket konsnärlig sida. kände för att ta fram den idag.

Kommentarer
Postat av: Hanne

min nagel gick också av idag, haha fränt ;) så nu ska alla veck!

2008-11-24 @ 02:07:18
URL: http://theycallmehanni.blogg.se/
Postat av: Marina

höhö. du säger åt mig att skriva något långt & meningsfullt när du sitter här och skriver om att du brötit din jävla nagel ! HÖ !

2008-11-24 @ 14:10:28
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0