ursh för dagen efter.

Lördagen var skapligt rolig, massa singstar. Att sova var kallt, men det gick.
Söndagen var inte alls lika rolig, bakfull och äcklig. Det är sjukt, kvällen innan mår man bättre än någonsin men dagen efter är rena självmordstanken. Det var skönt att komma hem och sova då vill jag lova. Var hemma vid halv 12 ungefär, sen sov jag i stort sett hela dagen. Åkte till mamma lite senare på kvällen, och fortsatte att sova. Sprit är inte min grej. Idag började skolan igen efter en veckas lov, som har gått fort som satan, kände mej fortfarande illa mående förut, men nu börjar det gå över. Men seg dag idag i alla fall, har inte gjort någonting i skolan, gick lite tidigare och drog till donken med hanne. Var så himla sugen på en cheesburgare!  Åkte hem med kvart över 4 bussen och var hemma halv 6, börjar tröttna väldigt mycket på det hära pendlandet nu, sov en stund när jag kom hem. Sen åkte mamma och jobba, och jag är ensam med lillebror hela natten, får hoppas på att han kan sova i sin säng hela natten.  
Håller på att bli sjuk också tror jag, det gör ont i revbenen när jag gäspar och halsont. Förkylning pågång chansar jag på.

Take my hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0