*viftar med min intresseflagga*

marina är piss blöt om fötterna! nu viftar alla med sina intresseflaggor och kastar massor av intresse pilar på henne, tack!

jag, kristin och sofia var ju och filmade på stadsmisionen idag. gick nog skapligt bra, men får se om vi har tillräckligt med material. känns inte som det. men vi får väll göra det bästa av det vi har. dom var i alla fall trevliga som tur var, personalen frågade till och med om vi ville ha en pizzabit. men nej tack, den såg inge god ut. men tack ändå. idag hade jag ju tänkt att jag skulle ha solat också, men kom på att jag tar det imorgon i stället när jag kommer hem tidigare. i morgon är det även julklappskväll på team sportia här i stan, mellan kl 18.15 - 20.00 får man 20% på valfri vara. fast bara för dom som är medlem då. chansar på att jag och mamma kommer åka dit och titta i alla fall. och jag hoppas innerligt på att mamma går med på min idé jag kom på förut. att hon ska köpa byxorna jag hittade i lördags åt mej. hoppas hoppas hoppas. hon sa ju faktiskt aldrig nej, hon sa vi får se. ska nog åka till sunne någon dag i veckan också, till marinadenfina, får se vilken dag det bli i så fall, onsdag eller torsdag. men än är det bara måndag och lång tid på mej att bestämma det. missade boston tea party nu också, men men.

can I have this dance?


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag tackar & tar emot =D

2008-11-25 @ 15:46:16
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0