I want you to want me.

SJUKER! , vad var det jag sa? jag visste att det var på gång och nu sitter man här och har ont i hela kroppen och dör av värmeslag fast det igentligen inte äns är varmt. men men, man kan ju inte alltid vara frisk. det är ju förvisso skönt att slippa skolan någon dag sådär, men inge roligt att inte orka göra någonting. Idag har jag bara legat hela dagen, vaknade vid 2 och gick och la mej framför tvn, där låg jag ända tills jag fick den lilla orken att gå och duscha, sen la jag mej där igen. kommer antagligen gå och lägga mej där snart igen. och i morgon ska jag försöka orka gå till skolan, men jag sa försöka, så det märks om jag kommer så långt eller inte. 
mitt humör idag ligger ganska lågt också, orkar verkligen inte med när en viss person ska klaga på nästan allting man gör. gör det själv om det är så jävla någa! men jaja, börjar bli van med allt tjat och gnäll, fast det är jobbigt ändå.

nästa gång du har en dålig dag så tänk på att det kunde vart värre. du kunde vart en siamesisk tvilling, med din bror fastsatt från axeln och ner. han är homosexuell, det är inte du. han får sin pojkvän på besök, och inte nog med det.. ni har bara en röv. så upp med humöret!
/ taget från kristin

I can't get you off my mind!


Kommentarer
Postat av: kristin

söötis ! kom till skolan :) <3

2008-11-06 @ 23:04:48
Postat av: Marina

Hahaha, ska också tänka så nästa gång jag har en dålig dag ;D den va bra .. ;p

2008-11-07 @ 00:23:56
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/
Postat av: erica

haha stefan elle

2008-11-07 @ 00:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0