någon slags verklighet

skola idag, det sög. hinner aldrig in med någon uppgift i tid. jag personligen tycker att vi får för lite tid på oss, men alla andra tycker bara att det är jag som är lat. men nej så är inte fallet, ibland kanske, jag har svårt för skolan och det gör allting jobbigare och när man hamnar efter i för mycket så är det väldigt lätt att man skiter i allting. men hör och häpna, JAG SKA SKÄRPA MEJ! någongång, det kommer. jag tycker att du, hanne, borde följa med mej i detta och också skärpa dej. säg lycka till, annars blir det inte kul för er. skoja. men jaja, i morgon stannar jag i karlstad hos min kära systeryster ska även förhoppningsvis träffa marina som ska till jennybenny. får väll se hur det blir och vad vi hittar på för något busigt i så fall. 
 
Marina har tur!

'Göransson . säger:

jag rosta bröd , sen när dom pluppa upp så åkte dom ner i mitt diskvatten :(

HAHAHA! svarar jag på det.


jag ska inte bli inte glad om han smsar. jag ska inte gå och vänta på att han ska höra av sej igen. det är att hoppas på för mycket! har jag inga förväntningar kan jag inte bli besviken.
jag ska bara bita ihop.

kom låt oss gå härifrån.

Kommentarer
Postat av: Marina

Men, dt va inge kul =(

2008-11-10 @ 21:44:48
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/
Postat av: Hanne

Jag är på. Nu har det gått överstyr tycker jag (;

2008-11-13 @ 12:47:25
URL: http://theycallmehanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0