pokerface

söndag söndag tråkiga söndag. jag gillar inte söndagar, visst man får sova länge men man vet att imorgon är det skola och det tycker jag inte om alls. senare sen ska jag åka till mamma också, hon jobbar i natt så jag får vara hemma med jacob. jobbigt! men förhoppnigsvis sover han i sin egen säng hela natten. igår när jag var på stan med mamma så hittade jag ett par byxor som jag måste ha, så när jag får pengar ska jag nog inför skaffa dom, måste även då färga om håret. massa färg gick ur när jag duscha, dåligt tycker jag. men nu kan jag ju färga det rödare som jag ville ha från början. för övrigt tycker jag att vi får alldeles för lite i studiebidrag, vi borde i alla fall få minst 1500. man kommer ju ingenstans på 1050 liksom. men men, vafan kan jag göra åt saken? ingenting! höhö.

lady gaga - pokerface

Kommentarer
Postat av: Carro ;D

Ja tror dom höjer studiebidraget i januari till 1800 eller 1900 tror ja de va, men är inte säker.. Bara hört =D

2008-11-23 @ 15:29:01
Postat av: Marina

Det Carro skrev tkr jag låter toppen =D så nu hoppas jag att hon har rätt ! :DD

2008-11-23 @ 16:14:41
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0