trött trött trött!

sover, sover, sover, det är i stort sett det ända jag gör om dagarna, är så förbaskat trött hela tiden. Slumrade nog till mist en tio gånger på sista lektionen idag när vi tittade på film, hoppas ingen såg, kommer inte ihåg någonting av filmen, inte äns vad den hette. Men men, tror redan jag hade sett den ändå. Presidentvalet i USA var ju inatt, tror knappast någon kan ha missat det, satt och tittade lite på filip och fredriks valvaka igår kväll, men var så fruktansvärt trött så gick och la mej. Glömde att nämna att hanne sov hos mej inatt också. Mamma ringde och väckte oss vid 10 i 5 i morse, sprang upp och satt på tvn. Jag trodde faktiskt för ett tag att McCain skulle vinna, jag tänkte att Amerika röstar inte fram en svart som president, men se så fel jag hade och hoppas att tur är väll det. Får väll se hur det blir nu.

Sjukan smyger sej fram sakta sakta, har ont i halsen och käner mej allmänt hängig. Som sagt har sovit i stort sett hela eftermiddagen sen jag kom hem idag. Bara vart uppe och ätit, men sen fortsatt sovit. Men men, får väll se om jag blir sjuk eller inte.
Men påtal om sova, så är det nog det jag ska göra nu. Fast först ska jag nog kolla på scrubs.

Beyonce - If I were a boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0