deprimerande!

sur och ledsen blir jag, deprimerande är det helt enkelt att lars åkte ur idol. visserligen gjorde jag ingenting själv för att han skulle få stanna men tycker ändå att resten av svenska folket, dom som brukar rösta, borde ha fortsatt rösta på lars, han kunde ha fått kommit lite längre, i alla fall 5a! jag hoppas verkligen att han får ge ut en platta med sin egen musik, för jag har då inte tröttnat på honom. men i all hopp om det har jag i alla fall min andra favorit, alice, kvar och även kevin så nu hoppas jag på att dom går till final. fast idol ettorna verkar inte ha någon större framgång direkt, så vi kan ju hoppas på att dom kommer två och trea och att robin bengtsson eller johan palm vinner, för dom gillar jag absolut inte, jag tycker verkligen inte att dom killarna kan sjunga.
dagens/gårdagens framträdande  















och på tal om något helt annat så måste jag sluta ha för stora förväntningar, måste sluta hoppas. för förändringar sker fan inte i mitt liv!
suck.

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha, åkte Lars ut innan Robin & Johan ?

xD Dt är ju sorgligt !

2008-11-08 @ 02:08:36
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0