jag vill ha din ryggrad här

Idag kunde jag i alla fall sova till kl 1, Jippie för mej!

Igår blev det umgås med datorn hela förmiddagen, urs vilken datanörd jag har varit under lovet, vid 6 kom pappa in och sa "när kl blir 19.00 då är det min tur" . Så då fick jag glatt flytta på mej och börja göra mej iordning. Vid kl 8 kom hanne och carro förbi, vi skulle gå till hallen och göra jimmy sällskap som satt och tittade på innebandy träning. Så där satt vi till en kvart i 10, då drog jag och hanne hem till hanne och carro åkte hem. Hanne satt på scrubs och där satt vi och tittade med julmust, länge sen man drack det. när kl blevit ungefär 12 så gick jag och mötte joel, vi gick hem till mej och tittade på tv. vid 4 drog han hem, och jag fick sova ensam.

milda makaroner! höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0