tv tittande och tandställningar

Gårdagen var ingen värd dag direkt, förutom att jag träffade madeleine och malin. Innan det satt jag bara vid datorn och orkade inte äns hoppa i duschen. Men efter att jag tvingat mej själv in i duschen flöt det på bra sen. Träffade madeleine och malin vid 6 tiden vi gick till hallen för att kolla på elins handbolls träning, men kom på ganska sabbt att vi skulle gå. Gick hem till malin och kollade på andra avnenyn, som jag tycker är en bland dom bästa serierna som finns, det visar verkligen dagens ungdommar. Efter det var det desperate housewiwes, sen hem och vänta på scrubs. Då skriver Peper sms till mej och talar om att han är i storfors och har varit här hela dagen, utan att säga något till mej tidigare, men men. Får väll träffa människan någon annan dag, om han kommer ihåg att höra av sej..


Idag säger vi även grattis till Marina som har fått tagit bort sin tandställning. Efter ungefär två år. Hade du varit i närheten hade jag kommit med tårta till dej. Men det får vi ta på din födelsadag i stället. 

Chris Daughtry - Sorry 

Kommentarer
Postat av: Marina !!

åååååh, jag tackar jag tackar ..

hörredudududu, dendär tårtan ser jag fram emot ! (H)

2008-10-29 @ 14:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0