promenad i spöregn & roliga minnen.

Vaknade vid halv 11 idag igen. Urs för mej.

Igår var jag ute med elin, madde, hanne och carro. och trotts allt spöregn och kyla, så lyckades det bli gaska mysigt. vad jag tycker i alla fall. hanne och carro drog tidigt, men vi hängde inte läpp för det. Utan fortsatte våran promenad i det inte så härliga vädret. Satte oss ner under ett tak, sen drog madde hem. Men jag och elin satt kvar, och hade våra roliga diskussioner. Fortsatte gå lite och kom och prata om en massa roliga minnen vi haft i högstadiet. Och kom på hur mycket vi saknar den tiden.. Allt blir så tokigt är man börjar gymnasiet, alla splittras och ingenting blir som förr.

Väl hemma satte jag mej vid tvn och tittade på boston tea party , filip och fredrik är på tok för bra. Joel kom även och gjorde mej sällskap. Tittade på scrubs (det bästa som finns), sen repris av 2 1/2 män.
Sen åkte han hem, och jag somnnade bumms.

Lars Eriksson - One

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0