dvärg kiwi från thailand

igår blev det party, efter att jag nästan stressat ihjäl mej. men jag och hanne han med bussen och begedde oss till kil, där grisera kör bil i fel fil. blev en riktigt trevlig kväll, med både nya och bekanta ansikten.
men att sova där var inte det bästa jag vart med om direkt. efter ett par sura miner från mej och hanne så stannade vi där iallafall, och hanne sov på ett bord. jag sov på en stol. och det var så jävla svin kallt där så jag höll på att frysa ihjäl tror jag. tillslut fick christian igång ett element och han, hanne och jag la/satte oss vid det. nog blev det lite varmare, men inte så värst. fortsatte att frysa. sen kom jimmy och dom in, för dom hade sovit i bilen. då gick jag och hanne och la oss där en stund, vi lyckades aldrig somna dock. men där var det varmt och skönt iallafall.
sen hjälpte vi till lite att plocka upp lite burkar men var så jävla tomma i magen att vi mådde illa, så orkade inte så mycket.
åkte vid 11 någongång, med linus och fredd. då blev det donken i karlstad se hem till storfors, jag fick höra typ hela vägen att jag var en dvärg kiwi från thailand, och duscha. och nu ska jag nog gå och lägga mej en stund, är så jävla trött. pusshaaj!


Kommentarer
Postat av: kristin thyberg

haha, blev inte marina med ? ;D

2009-04-27 @ 09:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0