en dag fylld av ångest ..

jag kände verkligen inte för att gå upp imorse, jag ville bara stänga av klockan och somna om. men jag tog mej i kragen och gick upp. sen tillbaka till skiten. skolan! det har varit så underbart med lov och inte behöva göra någonting. men nu har jag ju tid för att jobba upp några av mina ign i alla fall. började med svenska a idag, har nästan läst ut en hel bok. blir klar med den imorgon och då ska jag skriva en bokanalys. sen blir det jobbigare, jag måste ta väldigt mycket eget ansvar. och se till att saker och ting blir gjorda. det kommer inte gå..
men iallafall så imorgon åker jag till marina och sunne, åker tillbaka till karlskoga på torsdag. ska bli mysigt att vara hos henne lite eftersom att det var väldigt länge sen. och det tar ju ungefär lika lång tid att åka därifrån till karlstad som det gör att åka härifrån så.
men nu tjatar jocob om att "jag skulle ju få spela på datorn". buhu för han då säger jag. nejrå. ciao!

Kommentarer
Postat av: marina

Det kommer bli mys bruden ! =D

Utom imorgon, då måste jag plugga, men du får hjälpa mig (a) ;)

2009-04-21 @ 00:47:45
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0