Flightless bird

börjar friskna till nu iallafall, hostar bara. det gör ont =(.
igår lekte jag med hanni banni, vi var ute i det fina härliga vädret hela dagen faktiskt. sen när det började bli kallt så gick vi och köpte godis, sen kollade vi på twilight. och den va bäst! jag är kär i både filmen och soundtracket. så se den, se den, se den!
nu ska jag försöka få tag i hanne för att få med henne ut en sväng, nu när det är vår och allt, då måste man ju njuta. hihi.

Iron & Wine - Flightless Bird, American Mouth

Kommentarer
Postat av: Marina

Eller hur, så jävla skön ;D

& jag håller med, filmen är bäst ! =D

2009-04-12 @ 14:57:00
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0