full gubbe

kort skoldag, slutade efter lunch. det var skönt. och imorgon är jag ledig hela dagen! det är skönt om något! när jag kom till kristinehamn med bussen förut, så gick det ingen buss till storfors förrns om en timma. smarta ebba som kollar sånt innan hon åker! så jag parkerade arslet på en trappa och satt där och vänta. så kommer det fram en full gubbe och prata med mej. han var jätte irreterande. sen gick han iväg och jag hoppade av glädje! inombords iallafall. men sen kom han tillbaka den jäveln men då orkade jag inte med honom så jag sa åt honom att gå och prata med någonannan. han gick men lämnade kvar sprit flaskan.
så den tog jag och sprang därifrån.
nejrå, nu skojar jag allt, klart jag inte gjorde.
imorgon är det valborg, då blir det att dra till karlstad och leka med sofia och gänget. det blir nog mysigt. men påtal om det så måste jag fixa lite grejer nu. ciao!

Kommentarer
Postat av: kicki

haha, du tog den visst ;)

2009-04-30 @ 10:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0