nu är det vår!

men bara för att jag skrev så nu, så kommer det bli snöstorm eller något liknande imorgon.
snart helg! fy så härligt det ska bli med lite ledighet.
idag har jag varit på stan, först så gick jag , sofia och kristin och fikade. mumms mumms! sen dissade sofia oss och gick hem och gjorde något vettigare medans jag och kristin var på shopping humör och kollade runt i affärer. jag hittade faktiskt en väska, som jag är nöjd med, och billig var den också. vilken tur jag har! sen hittade jag en tröja, och den ska jag nog köpa imorgon.
och nu ni, hör och häpna, jag har pluggat idag! känner mej duktig nu. hihi. men nu tror jag fan att jag ska gå och lägga mej. fast först måsta jag packa för imorgon åker jag till pappa och storfors.. men godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja : D När är den klar? (;

2009-04-03 @ 13:26:40
URL: http://justshutupandreadit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0