i natt jag drömde ..

nyduschat efter en härlig promenad idag igen. jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag älskar solen!
nu kom jacob precis hem också, han har varit på kalas. sött! godis fick han ju också, så det hjälper jag honom att äta senare ikväll kan jag lova. haha
inatt hade jag en väldigt konstig dröm, jag drömde att jag fick en liten hund i julklapp, jag tror det var en mopps, men dagen efter så såg han ut som jacob min lillebror. det var lite knepigt sådär. 
men nu håller filmen "10 orsaker att hata dej" på, så nu ska jag titta på den så får jacob spela här på datorn. ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanne

oh, en mops :) gav du inte den till mig i drömmen då? tror det är mycket möjligt jag ;)

2009-04-20 @ 12:59:21
URL: http://theycallmehanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0