fösta natten i skogen..

woohoo!
hängde på woodys igår, inte så värst drag. men med sällskapet jag hade så lyckades det bli bra ändå :) runt 2 blev det max, som vanligt efter man vart ute. och jag och marina bestämmde oss för att dra till nora, där var det inte heller något röj direkt. var hemma tidigt i morse och sov jävligt gött.. ända tills jacob kom och väckte mej. den skitungen! men jag älskar han ändå.

så framåt eftermiddagen kom pappa och hämtade mej, vi åkte till lägenehten i storfors och plockade med oss lite grejer och åkte sedan till huset i bjurtjärn. första gången jag är här, och det ser bra ut. synd bara att det är ute i skogen.. men det duger att vara här någongång ibland iallafall.
marina kom och hälsade på en sväng förut också och sen har jag spelat sverige spelet med pappa. jag vann alla 3 gånger vi spelade! jääj!

och nu är jag så jävla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. blir nog sängen snart iallafall. pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0