du måste va sjuk

här sitter jag helt ensam, visst jacob är ju hemma men han sover ju och är inte speciellt sällskaplig av sej, men jag borde väll gå och lägga mej igentligen. ska ju upp klockan 5, mumms på det! not.. måste ta mej till marina någon dag här också, glömde min laddare där i helgen och min telefon död, så jag känner att jag borde hämta den. känner mej ganska handikappad utan telefonen. och det giller vi inte. och eftersom att jag typ är den ända i hela världen som har nokia, så går det inte att låna någonannas heller. nejmen, nu ska jag ta mej ett glas vatten sen göra mej iordning för natten. godnatt!

du måste va sjuk, sjuk sjuk sjuk, och du måste va blind, blind blind blind

Kommentarer
Postat av: kristinthyberg

hör av dej när du kommer till sunne då :)

2009-05-13 @ 10:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0