nytt

kände för att ändra lite på bloggen, blev som det blev. är absolut inte nöjd, men orkar fan inte längre. så det får se ut så här ett tag.
var ute på en promenad med elinpelin förut, det var härligt. jag trodde det skulle vara värsta kallt ute, men sen när jag började gå så höll jag på att dö av värmeslag. så kallt var det då inte. =D. fick dock gå och släpa på jackan hela tiden, hade jag vetat att det skulle vara så varmt så hade jag ju faktiskt lämnat den hemma. men men, så kan det gå. nu ska jag gå och sätta mej vid tvn och dricka lite kaffe kankse, sen blire dusch. PUSS!


förresten, så smakade jag den nya sandwich glassen med krossad cholkad förut. den var good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0