oplanerat

igår blev det att dra till "ko sia" , östervik som det igetligen heter och ligger utanför karlskoga. helt oplanerat följde jag med hanne dit, och tur var väll det. annars hade jag bara suttit hemma och inte gjort något alls. och jag hade det trevligt där helt ute i ingenstans. okej nu överdrev jag. men det är ju lite "på landet" iallafall.

idag skulle jag ha tvättat altanen igentligen, men tror jag gör det imorgon i stället. är så förbaskat trött idag. och just nu känner jag bara för att ta en lång och skön dusch, så det får det allt bli. pusshaaj!

och på lördag bli det suUn! =D puss på det.

Kommentarer
Postat av: Marina

Wohoo. Sunnööööy! =D

2009-05-22 @ 21:32:10
Postat av: erica - the best speller in the world

lär dig stava. EgeNtligen . Igetligen? vadå GET??



BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

2009-05-22 @ 21:36:39
URL: http://ericalonnstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

iGETligen

2009-05-22 @ 21:37:21
Postat av: Anonym

bäääääääääääää

2009-05-22 @ 21:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0