bort bort

äntligen batteri i telefonen igen, tack för det.
sitter just nu och kollar efter resor och bara drömmer mej bort. vill härifrån nu! orkar inte vänta till hösten fan. någon som är på att bara ta en sista minuten nu eller? nejmen hade jag haft råd hade jag ju inte tvekat en sekund  iallafall.

jacob hade sin första fotbollsmatch idag, en träningsmatch mot dom som var ett år åldre. jag var typ tvungen att kolla, jacob ville ju ha mej där. dom var jätte söta när dom sprang där, alla på bollen! typ. slutade iallafall med resultatet 8-4 till dom äldre. men det var väldigt jämt i första halvlek, 2-2 faktiskt, men dom blev helt ofokuserade på matchen. och det är väll inte så konstigt när man är 7 år kanske. men söta var dom iallafall, och jacob var bäst! så det så.

nu är det fråga olle. ciao!


jag och marina i makarska, kroatien sommaren 2007. mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0