SuUn!

HALLÅ ELLER!
vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt.
vart i sunne sen lördags, kolsnäs vart det och det har varit mycket trevligt. singstar och massa dans! väldigt, väldigt, väldigt trångt och as varmt att sova 4st i sängen dock. men så blev det i vilket fall så.

orkade inte åka hem igår, så stannade hos marina en dag till. jag fick det! jääj! så idag var det tillbaks till skolan, har varit helt underbart med en lång helg faktiskt. och nu är det inte långt kvar tills sommarlov! mitt allra sista sommarlov. läskigt.

imorgon fyller allas våran älskade hanne 18 år. tänkte fira det med att gå ut och käka sen kanske bowla. men det är inte bestämt än, så vi får väll se hur det blir. men jag hoppas på det iallafall, skulle vart riktigt mysigt faktiskt. och på tal om hanne, ska nog ta och ringa henne nu och se vad hon hölls med.
ciao!


Kommentarer
Postat av: Hanne

Tack så mycket emelie! :) <3

sry att jag inte haka på ut men ska planera lite extra tills imorgon bara för det, och får hoppas på att det blir brao väder ändå. <3

2009-05-25 @ 22:15:35
URL: http://theycallmehanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0