time for some update kankse?

TJA!! eller ngt.. hur ska man börja ett inlägg igentligen?, 
inte skrivit något här på hur länge som helst ju.
men iallafall, här sitter jag och käkar surkräm peppar chips medans jag spelar spel på facebook.
linyca, man gör en melodi samtidt som man spelar. det kommer olika ljud beroende på vilken färg man trycker på. haha. jag tycker det är ett bra tidsfördriv. =D


väntar på spade gör jag og, han är seg. han hade tydligen fått punka på bilen igår, så han håller på att byta däck. det går segt, jag tycker att jag har väntat i evigheter nu. men men. jag får väll vänta litte till verkar det som. höhöhö..
men nu ska jag väll återvända till facebook och spelet.

och här kommer en oerhört asbra bild på mej, där man ser jätte mycket.

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0