100 år sen

yes, det närmar sej. till min födelsedag alltså och även utomlands resan vi ska göra då. och vi har inte bokat än! fast jag tror vi ska göra det till veckan, det är ialla fall vad vi har sagt. men så har vi hållt på ett bra tag nu. säger att vi ska boka hela tiden men det händer aldrig något.
så nu får vi fan ta tag i det.
så vart är det varmast i oktober?, på mallorca så var tydligen oktober den regnigaste månaden, det är ju inge kul när vi vill ha sol semester liksom. turkiet är varmt och gran canaria og. jag vill ju mycket gärna åka til marocko men resora dit börjar inte förän i slutet av oktober och då är det ju försent eftersom vi ska vara borta på min födelsedag. rhodos och kreta är också varmt.
mm, jaa, det blir tufft att bestämma sej.

nej, nu ska jag nog kolla lite på destiation.se och se om det finns något nytt. wiieu!
puss!

fan va rockigt det är att kolla på gammla bilder.
jag och erica för 100 år sen.. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0