duktiga jag!

wooho!
idag har jag vart duktig som fan och vart och tränat med mamma. vi körde på ett spinning pass, häärligt. men jobbigt.. dock är inte spinning något jag kommer göra så ofta (eftersom jag har hört att man får tjocka lår av det), men det finns ju andra pass att gå på. gud va härligt att vara igång. hoppas bara att det håller i sej! och att inte latmasken kommer fram så ofta igen.

skolan suger förövrigt röv! och jag vet inte hur jag ska göra med den.. blä blä blä blä!!

och imorgon ska vi (jag, sofia & kristin) ut och äta för att fira kristin som fyllde 18 för en vecka sen, mysigt.

och nu så ska jag ta det lugnt och tycka lite synd om mej själv för jag har jätte ont i min arm, jag har ingen aning om vad jag gjort. haft ont hela veckan.. men men.

CIAO!


Kommentarer
Postat av: kristin

MYSPYS :) tack för dä <3

2010-02-12 @ 11:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0